martes, 18 de octubre de 2011

¿Miedo en la consulta del Dr. Santi?

Pues no. La mayoría no tienen miedo cuando vienen a ver al Dr. Santi. Esta imagen vale más que mil palabras. Este jovencito, listo como el solo, ya vino ayer completamente pertrechado con los aperos de médico para visitarme. Nos explorábamos mutuamente y yo le preguntaba como estaban mis pulmones y mi corazón y me tranquilizó con un "bien" indiscutible.

Para hacerles una broma siempre les pregunto, a todos los pacientes mayorcitos, si quieren quedarse a dormir conmigo en la consulta con la condición de que al día siguiente yo los llevaré al cole. Además, les digo que para cenar podríamos tomarnos una pizza o un bocadillo que yo les compraría en la gasolinera situada al lado de mi consulta. Naturalmente, todos aunque algunos dudan, me dicen que no pero el que ven en la foto me ha dicho que sí, que se quedaba a dormir conmigo y, además, convencido. Me ha dejado descolocado. Su madre, un portento de inteligencia y educación, ha sacado su iPhone y nos he hecho esta simpática fotografía en la que él intenta, después de auscultarme, tirarme de la nariz con sus pinzas de plástico.

Si de algo puedo presumir es de que los niños que van a ver al Dr. Santi van muy contentos y confiados.

9 comentarios:

briseida dijo...

¡Tiene motivos para estar orgulloso! :)

Anónimo dijo...

¡Es usted estupendo!

carme dijo...

I de moltes altres coses pot presumir doctor...si una cosa ens agrada, d'entre moltes altres, és clar!, és que quan venim a la seva consulta, encara que haguem d'esperar, mai tenim la sensació d'haver estat despatxats...sempre sortim havent-nos sentit atesos de la millor manera, escoltats, compresos, aconsellats...i amb el convenciment de que el nostre fill no podria estar en millors mans!

Miriam dijo...

Qué foto tan bonita! ^^
Ojalá pueda tener esa convicción yo dentro de unos años...

Un saludo!

Isabel dijo...

M´encantaria que el meu fill de 21 mesos anès així a la consulta!!És impensable!! Si visquès a Barcelona , tinc clar qui seria el pediatre del meu fill.Ara mateix estic sense pediatre !!El que tenia fins fa 6 mesos em despatxava amb 10 minuts sense atendre els meus dubtes ni escoltar-me.He fet les revisions a la S.s pertinents però vull un pediatre!!
Esta sent missió impossible!!
Dr Santi, ser el pediatre de refrència d´un nen d´una altra província és inviabre, oi??

Dr. Santi dijo...

Estic treballant per fer consultes per internet. Tot arribará. Viuen molt lluny de BCN?

Isabel dijo...

Molt lluny no.Vivim a Constantí.Agraïria que anès informant de la possibilitat de les consultes via internet.
Perquè una revisió anual amb vosté seria possible?

Dr. Santi dijo...

Mola gent ve de Reus y Tarragona un cop l´any per revisió

Moni dijo...

I de la Seu d'Urgell, ara ja són grans els meus, però de ben petits els hi portava inclús per la revisió mensual. Ara venen els meus nebodets i sempre hem estat encantats.